Témy školenia:
- Zákonná ochrana zamestnancov v SR a vymedzenie pojmu riziko
- Technické, organizačné a personálne riešenie problematiky osobného styku s klientom
- Osobnosť človeka, temperament, základné osobnostné typy
- Asertivita a asertívne riešenie konfliktov
- Psychologický výklad osobnosti
- Pracovné zaradenie a uplatnenie jedinca, pracovná motivácia
- Emócie, sebapoznanie a rozvoj pracovníkov
- Stres, stresujúce chovanie a jeho zvládanie
- Základné otázky duševnej hygieny, workoholizmus, syndróm vyhorenia
- Interpersonálna komunikácia, komunikačné zručnosti a schopnosti
- Konflikty, zastrašovanie, psychologické problémy
- Verbálna agresivita
- Tienisté stránky telefónu, varianty telefonického obťažovania, obscénne telefonovanie, katastrofické telefonáty, výhražné telefonáty, kontrolné telefonáty
- Ako sa brániť obťažovaniu cez telefón
- Zvládanie emočne náročných a rizikových situácií.