SPOKOJNÝ ÚRADNÍK

Témy školenia:

  1. Zákonná ochrana zamestnancov v SR a vymedzenie pojmu riziko
  2. Technické, organizačné a personálne riešenie problematiky osobného styku s klientom
  3. Osobnosť človeka, temperament, základné osobnostné typy
  4. Asertivita a asertívne riešenie konfliktov
  5. Psychologický výklad osobnosti
  6. Pracovné zaradenie a uplatnenie jedinca, pracovná motivácia
  7. Emócie, sebapoznanie a rozvoj pracovníkov
  8. Stres, stresujúce chovanie a jeho zvládanie
  9. Základné otázky duševnej hygieny, workoholizmus, syndróm vyhorenia
  10. Interpersonálna komunikácia, komunikačné zručnosti a schopnosti
  11. Konflikty, zastrašovanie, psychologické problémy
  12. Verbálna agresivita
  13. Tienisté stránky telefónu, varianty telefonického obťažovania, obscénne telefonovanie, katastrofické telefonáty, výhražné telefonáty, kontrolné telefonáty
  14. Ako sa brániť obťažovaniu cez telefón
  15. Zvládanie emočne náročných a rizikových situácií.